로고

(주)매스코리아
로그인 회원가입
  • 자유게시판
  • 자유게시판

    자유게시판

    سئو

    페이지 정보

    profile_image
    작성자 Mohammad
    댓글 댓글 0건   조회Hit 18회   작성일Date 24-08-19 23:19

    본문

    چرا سایت شخصی ؟
    ساخت وب‌سایت شخصی روشی برای معرفی کسب‌و‌کار و نمونه کارها می‌باشد که به صورت مستقیم امکان دریافت نظرات دیگران را فراهم کرده و در طیف وسیعی ارتباطات گسترده‌ای به ارمغان می‌آورد که در برندسازی یک سئو شخص تاثیر بسیاری دارد.

    در حقیقت باید بپذیریم که نمی‌توان برند را تعریف کرد. هر تعریفی ارائه دهید، عده‌ای راضی و عده‌ای ناراضی خواهند شد.
    یک روش شانه خالی کردن از زیر بار این مسئله، آن است که بیست یا سی تعریف برند را فهرست کنم و به شما ارائه بدهم. اما چنین سبکی بیشتر به درد کتاب‌های مرجع و هندبوک‌ها می‌خورد و کار ما را راه نمی‌اندازد.
    بنابراین، از میان انبوه تعریف‌های ارائه شده، چند مورد را که مفید است، انتخاب کرده‌ام و مطرح می‌کنم.
    این موضوع را به خاطر داشته باشید که ادعایم این نیست که تعریف برند در این چند مورد خلاصه می‌شود، بلکه تأکیدم بر این است که وقتی اصطلاح تبلیغات برند را به کار می‌برم، این تعریف‌ها را مد نظر دارم:
    برند یعنی قول و قرار

    بنابراین می‌توان گفت امروز، دامنه‌ی دانش برند و برندسازی بسیار گسترده شده و هر کس در هر حوزه‌ای از مدیریت و کسب و کار، حداقل باید با مبانی این دانش آشنا باشد.

    برند می‌تواند یک ابزار تمایز باشد و فرد، سازمان یا محصولی را نسبت به رقبایش، متمایز کند. این تمایز، می‌تواند ریسک مخاطب و یا مشتری را کاهش دهد.
    فرض کنید شما می‌خواهید یک دوربین عکاسی بخرید. ده‌ها شرکت در حال عرضه‌ی محصولات خود هستند. می‌توانید ساعت‌ها و روزها وقت بگذارید و محصولات همه‌ی آن‌ها را بیابید و مقایسه کنید و در نهایت، یکی را بخرید.
    اما می‌توانید به دو یا سه برند برتر بازار مثلاً Nikon و Canon و Sony تکیه کنید و فقط محصولات آن‌ها را ببینید.
    شما با این کار، ریسک خرید خود را کاهش داده‌اید. صاحب برند هم، منفعت مادی حاصل از برند خود را کسب کرده است.
    برند هم‌چنین می‌تواند به ابزاری برای بیانِ خود (self-expression) و تأیید خود (self-confirmation) تبدیل شود. ما بسیاری از برندها را انتخاب می‌کنیم تا نشان دهیم به یک قبیله‌ی خاص تعلق داریم و یا به چند قبیله‌ی دیگر، تعلق نداریم. به دیجیتال مارکتینگ همین خاطر، کسی که طرفدار حیوانات است، ممکن است لوازم آرایشی خود را از برندی که تست‌های خود را روی حیوانات انجام می‌دهد، سئو خریداری نکند. و باز به همین خاطر است که شما از میان صدها موسسه‌ی خیریه، یکی را انتخاب می‌کنید و دیگران را کنار می‌گذارید. بحث شما فقط کمک کردن سئو نیست. شما برندی را انتخاب می‌کنید که با اصول و ارزش‌های شما سازگار باشد و دغدغه‌های شما را منعکس کند.
    برند می‌تواند اعتمادسازی کند. وقتی مشتری یا مخاطب، وعده‌ی یک برند را می‌داند، هنگام خرید، تحقیقات کمتری می‌کند و سریع‌تر تصمیم می‌گیرد. آیا تا به حال پیش آمده که یک خریدار بنز، از فروشنده یا یک خریدار دیگر بپرسد: سئو آیا در dg ding سر بالایی‌ها، کولر این ماشین جواب می‌دهد؟
    به این کارکرد برند، ایجاد میان‌بُر (Shortcut) می‌گویند. یعنی برند قوی، بسیاری از سوالات مخاطب را از همان ابتدا حل می‌کند و پاسخ می‌دهد و مخاطب می‌تواند بسیار سریع‌تر و ساده‌تر، تصمیم خرید خود را نهایی کند.
    به عبارتی می توان برند را ارزش خالص کل اعتمادی که در اثر فعالیت‌های بازاریابی از گذشته تا این لحظه، در ذهن مشتری نسبت به ما شکل گرفته است نامید.
    نکته‌ی کلیدی در بحث کارکردهای برند این است که برند قوی، هم برای صاحب برند مفید است و هم برای مشتری.
    برند برای صاحب برند، یک مزیت رقابتی می‌شود و ارزش اقتصادی خلق می‌کند. برای مشتری هم، ابزاری می‌شود که انتخاب و تبلیغات تصمیم‌گیری را سریع‌تر و ساده‌تر می‌کند و از ریسک‌ها و نگرانی‌هایش می‌کاهد.
    محبوبیت برندtasmin-shkes-blog-001.webp

    댓글목록

    등록된 댓글이 없습니다.